Registrácia

Written by Púť zaľúbených 2008 on 15:48

Registrovať sa dá jediným možným spôsobom - cez smsku.

Zaľúbení: posielajú jednu sms za jeden pár v tvare PUT MENO PRIEZVISKO MENO PRIEZVISKO MAIL

Prvé meno je chalana, druhé je dievčata, mail nám slúži na zaslanie ďalších informácii.

Single: Na púť môžete samozrejme prísť aj "voľní". Registrujete sa smskou v tvare: PUT MENO PRIEZVISKO MAIL.

SMS odošlite na číslo: 0918 741 793 .

Upozorňujeme, že ZAREGISTROVAŤ SA JE MOŽNÉ iba do 14. februára do polnoci. Registrácia bude prebiehať aj priamo na púti, nezaručujeme vám však istotu, že budete ubytovaní!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book
  1. 8 komentárov: Responses to “ Registrácia ”

  2. By adela on 4. februára 2008 o 12:08

    No , chcela by som vediet ci sa Vam dostavila sms na put zalubenych , moj kontakt adela215@azet.sk dakujem ,

  3. By Unknown on 8. februára 2008 o 7:45

    Ja by som chcela tiez vediet, ci Vam prisla registracia odo mna, lebo zatial este mi neprisiel ziadny mail od Vas. Dakujem :), mbencka@gmail.com

  4. By Unknown on 12. februára 2008 o 4:20

    pripajam sa k babam.... kedy od vas dostanem nejake info uz som sa registroval aj 2x dik:)myki333@gmail.com

  5. By vrato on 12. februára 2008 o 9:47

    Ahoj chcem len povedat ze ste mi pri registracii trochu poplietli meno som Vratislav (Vrato) nie Vrastislav (Vrasto).

  6. By Púť zaľúbených 2008 on 12. februára 2008 o 16:37

    for ADELA: je nam to luto, ale SMS s kontaktom "adela215@azet.sk" neprisla. Skus sa zaregistrovat este raz. Ak to do zajtra nepride, napiseme Ti a posles nam registraciu mailom.

    for MONIKA: poslali sme Vám infomail s dotaznikom a este sa nám nevrátil vyplneny... Ak Vam neprisiel, ozvite sa nam na mail, prosim.

    for MARTIN: Vaša registrácia nám prišla dnes a malo by to byť už vsetko vybavene... :)

    for VRATO: ospravedlnujeme sa za preklep :( Urobili sme nápravu :) Dufame, ze ku spokojnosti :)

  7. By Unknown on 13. februára 2008 o 8:27

    Ja som Vam poslal registracnu sms, uz vcera, no stale nie sme na zozname, a ni e-mail som od Vas neobdrzal. A to by sme si chceli objednat stravu na cely ten cas co tam budeme, no nemam Vam ako odpovedat kedze som od vas e-mail nedostal a do polnoci ta asi ani nedostanem. Tak Vas prosim o zabezpecenie stravy pre oboch ak sa to da. Ak nie tak budeme na suchej strave cely cas :-(. Dik
    Janko + Miriam
    janmichalik@centrum.sk

  8. By vrato on 13. februára 2008 o 9:26

    Dakujem za opravu :).Caf

  9. By vrato on 13. februára 2008 o 9:26

    Dakujem za opravu :).Caf


Zbalené zaZIPované prednášky z Púte zaľúbených (263 MB) nájdete tu:

http://www.subory.sk/download/140912/Prednasky.z.Pute.zalubenych.zip.

Pre Váš veľký záujem sme ich opäť natiahli na web. Ostáva Vám posledných 70 dní, aby ste ich stiahli.

FOTOGALÉRIA

Prezraď svoj názor...

...povedz nám, čo sa ti páčilo, z čoho si radosť nemal


PREDNÁŠKY: akí boli prednášajúci? ako sa ti páčili témy? Návštěvní kniha KONCERTY: Páčili sa ti? Aké kapely by si privítal o rok? Návštěvní kniha ORGANIZÁCIA: Čo sa ti páčilo? Čo sa nám nepodarilo? Ako sa ti páči myšlienka púte? Návštěvní kniha INÉ : Všetko, čo sa nikde nezmestilo Návštěvní kniha